субота, 17 вересня 2022 р.

15.09.22 II половина дня

1.  Міні заняття 

Вірш-потішка "Білчині горішки"

 https://youtu.be/tySWimr85N8

2. Трудове доручення.

Запропонувати батькам разом з дітками назбирати

 горішків для білочки.

3. Консультація для батьків.

Батьківські техніки заспокоєння для дітей

Батьківські техніки заспокоєння для дітей
Дитина реагує на емоційний стан мами, за принципом акумулятора. Спокійна мама впродовж дня – дитина спить спокійно вночі.
– Ваша будь-яка реакція нормальна в цих ненормальних умовах.
– Дихайте! За будь якою методикою.
– Згадайте, чим ви займалися раніше, що у вас виходить найкраще. Якщо ви ніколи не робили бутерброди – то не намагайтеся зараз стати першокласним колбасонарізувачем. Гарно шили? – шийте, гарно малювали – замалюйте все для історії. Були бухгалтером – займіться організацією запасів продуктів харчування та ліків. Не можете думати, емоції переповнюють? – мийте підлогу. Як не допомогло – помийте ще раз.
– Більше тактильності з дитиною. Обіймайте впродовж дня, можете полоскотати, посміятися. Разом пострибайте, зробіть одне одному масаж.
– Займіться «пошуком скарбів» разом з дитиною. Навіть якщо ви весь час в бомбосховищі – займіться дослідженням місцевості. Розгляньте підлогу, стіни, знайдіть різні образи в тріщинках чи нерівностях поверхні. Уявіть, що ви досліджуєте невідому планету і треба для нових жителів скласти план території (наприклад для комах, що прокинуться влітку чи створіть самі цих мешканців з будь-яких маленьких предметів – іграшок, монет, камінчиків, шматочків паперу). Назвіть цю нову планету (наприклад, планета Тиші, Нових вражень – і ви вже будете спускатися не в бомбосховище, а на вашу планету).
– Нехай дитина побуде репортером. Можна сказати: «Я знаю одного сміливого репортера, який також розказує нам всім що відбувається. Ти можеш взяти інтерв’ю у людей, що поруч, розказати що ти бачиш».
– Не забувайте хвалити дитину. Хай вона щось зробить вперше! – Свій перший бутерброд, складений рюкзак чи розмову з іншим дорослим про допомогу.
– Спробуйте інтелектуазувати інформацію. В нашу лексику ввійшли нові слова – Євросоюз, громадська оборона, гуманітарна допомога – запропонуйте дитині знайти в інтернеті значення цих термінів.
– Не забороняйте дитині відчувати! Гнів, страх, тривога, безпорадність – це нормальні відчуття. Обніміть її, спитайте – «Ти зараз боїшся? Я також. Давай подумаєм, а що б нам допомогло зараз бути сміливими?»
– Малюйте. Олівцями, фломастерами, фарбами. Будь-чим на будь-чому. Малюйте мрію, весну, перемогу. Малюйте побажання нашим воїнам, викладайте ці малюнки на власних сторінках в соціальних мережах!
– Не соромтеся емоцій дитини. Не соромтеся самі проявляти емоції. Чесні емоції значно краще, ніж приховані. В такому разі дитина не почне фантазувати про власні страхи.
При прояві страху дитини, плачу вночі
– Покладіть руку дитини собі на зап’ясток чи груди, щоб вона відчувала ваш пульс, ваше спокійне дихання.
– Дихайте глибоко та рівно, щоб дитина почала дихати з вами в одному ритмі.
– Зробіть легкий масаж найбільш напружених м’язів тіла дитини.
– Якщо дитина починає говорити – слухайте, покажіть заінтересованість в її словах та емоціях.
– Якщо дитина плаче – не зупиняйте.
– Дайте відчути, що ви поруч – покладіть свою руку на плече чи спину дитини. Погладьте по голові.
– При руховому збудженні – обніміть дитину зі спини, притуліть спиною до себе. Дихайте спокійно.
– Промасуйте «позитивні» точки – мочки вух, потріть від переносиці вверх лоба, внутрішні сторони долонь.

Немає коментарів:

Дописати коментар